REKLAMAČNÍ ŘÁD

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (v platném znění), a zákonem č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele (v platném znění) upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky kupujícím (spotřebitelem). Na kupujícího-podnikatele se vztahuje ustanovení zákona č. 513/1991 Sb.

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době, nebo na případy rozporu s kupní smlouvou.

ZÁRUČNÍ DOBA

Našim zákazníkům poskytujeme standardně záruční dobu 24 měsíců, která běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.

Záruční doba může být kratší/delší v závislosti na datu spotřeby zboží uvedeném na jeho obalu. Záruční doba zboží je pak omezena jeho datem spotřeby.

Záruka se nevztahuje na následující případy:

  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením
  • zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

NÁROK NA UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Zákazník je povinen zboží ihned po převzetí prohlédnout a případné zjištěné vady a poškození neprodleně nahlásit prodávajícímu.

Zákazník má právo uplatnit reklamaci na zboží, které má vady a bylo zakoupené u Prodávajícího. Za vadu zboží nelze považovat takovou změnu zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení nebo nesprávného používání, skladování či nesprávného zásahu. Zákazník je při reklamaci povinen se prokázat předložením dokladu o koupi zboží-faktury.

ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Zákazník uplatňuje reklamaci telefonicky, e-mailem, popřípadě poštou. Zákazníkům doporučujeme obrátit se na naši společnost nejprve prostřednictvím níže uvedeného telefonního čísla nebo e-mailu, kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení Vašeho problému. Obsah zásilky prosím vyfoťte a pošlete jako přílohu reklamačního formuláře.

Kontaktní e-mail: info@regeneracezdravicz.cz
Kontaktní telefon: 605 78 10 56

Reklamované zboží je nutné doručit na adresu prodávajícího, spolu s kopií nákupního/prodejního dokladu společně s vyplněným reklamačním protokolem nebo krátkým průvodním dopisem, nedohodne-li se kupující s pověřeným pracovníkem prodávajícího jinak. V krajním případě lze uvést číslo objednávky zboží, kdy může doklad o zaplacení vyhledat sám prodávající. Není to však jeho povinností.

Zboží na dobírku nebude přijato.

Pro uplatnění reklamace je nutné, aby na sebe zákazník zanechal kontaktní údaje (jméno, telefon, e-mail, adresa). I v rámci reklamačního procesu se řídíme pravidly GDPR a chráníme vaše osobní údaje.

4. PRŮBĚH A ŘEŠENÍ REKLAMACE

Prodávající vyřídí reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dnů ode dne přijetí reklamace. O vyřízení reklamace bude zákazník informován tak, že mu bude vystaveno potvrzení o vyřízení reklamace, v němž je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zákazníkovi zasláno na e-mail.

V případě, že prodejce nestihne vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů, má zákazník okamžitý nárok na nový produkt nebo na vrácení peněz.

V případě oprávněné reklamace, jejíž součástí bylo doručení reklamovaného zboží, má zákazník nárok na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Takovou náhradu však musí zákazník uplatnit u společnosti do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, a to předložením dokladu o úhradě jím vynaložených nákladů. Prodávající v tomto smyslu preferuje dohodu se zákazníkem. K náhradě nákladů dojde bezhotovostně na bankovní účet, který zákazník pro tyto účely uvede.

Pokud zákazník není s vyřízením reklamace spokojený, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, může se s řešením sporu obrátit na ČOI.

5. KDY NELZE REKLAMOVAT

Zboží nelze reklamovat v těchto případech:

  • použité kosmetické přípravky bez zjevné závady
  • zboží s prošlým či omezeným datem spotřeby nebo použitím, pokud tato skutečnost byla známa zákazníkovi již v době nákupu
  • vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením
  • vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením
  • nespokojenost s bezvadným zbožím (např. s konzistencí, s vůní, apod.) není důvodem k uznání reklamace, chybný výběr zboží, který je ale jinak bez vad není vadou zboží
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího

Tento reklamační řád je platný od 1.1.2022